csh_csapat_koronavirus_3

TÁJÉKOZTATÁS A KORONAVÍRUSSAL ÉS A VESZÉLYHELYZETTEL KAPCSOLATBAN

Dátum:

Last updated on május 4th, 2020 at 10:26 de.

KORONAVÍRUS – FOLYAMATOS TÁJÉKOZTATÁS

A CSH számára mindig is kiemelten fontos volt Ügyfeleink és leendő Ügyfeleink hiteles, gyors és őszinte tájékoztatása. Éppen ezért ezen az oldalon összegyűjtöttük és folyamatosan frissíteni fogjuk a benneteket érintő legfontosabb információkat.

Ahogy eddig is, most is azon dolgozunk, hogy Magyarország nyomdáit és dekorációs cégeit a lehető legmagasabb színvonalon, a lehető legjobb minőségű és legjobb ár-érték arányú termékekkel és szolgáltatásokkal szolgálhassuk ki. A koronavírus és a kihirdetett veszélyhelyzet új kihívások elé állít minket is, melyekre reagálunk és kidolgozzuk a megoldásokat. Célunk, hogy a mi Ügyfeleink lehetőleg semmit ne érzékeljenek az esetleges negatív hatásokból.

NYITVA TARTÁS, ELÉRHETŐSÉG

Szeretnénk biztosítani számotokra a velünk eddig megszokott kiemelt kapcsolattartást. Továbbra is nyitva tartunk a szokott munkaidőben, minden munkanapon 08:00-16:30 között. Annak érdekében, hogy hozzájárulhassunk a vírus terjedésének megállításához, a CSH irodájában 2020.03.16-tól mindig csak 1-3 munkatársunk lesz jelen, a többiek a már kipróbált és jól bevált home office-ban dolgoznak. Mindezekből várhatóan ti semmit nem fogtok érzékelni, minden munkafolyamatunk ugyanúgy zajlik tovább.

Saját és Ügyfeleink védelme érdekében a személyes kontaktokat minimálisra csökkentettük, ahol lehetett teljesen megszüntettük, üzleti útjainkat, kiállítás látogatásainkat lemondtuk.

Ügyfeleink továbbra is elérnek minket az eddig megszokott módokon, leendő Ügyfeleinket pedig várjuk az alábbi elérhetőségeink bármelyikén:

RAKTÁRKÉSZLET, BESZÁLLÍTÓK, RENDELÉSEK

Annak érdekében, hogy a folyamatban lévő és új rendeléseket a tőlünk eddig megszokott magas színvonalon teljesíteni tudjuk, még sűrűbben konzultálunk a beszállítóinkkal. Jelenleg – természetesen a megfelelő óvintézkedések mellett – termékeinket és szolgáltatásainkat maximálisan biztosítani tudjuk Ügyfeleink és leendő Ügyfeleink számára. Amint változás történne a korábban jól megszokott rendelési és kiszállítási folyamatban, pl. ha fennakadás, késés adódna, minden érintett Ügyfelünket azonnal értesítjük e-mailben és szükség esetén külön telefonon is.

Javasoljuk, hogy a vírus terjedésének megállítása érdekében

  • fogadjátok el tőlünk a hagyományos postai út helyett az e-mailben továbbított számlákat (természetesen később pótoljuk papír alapon is)
  • minden lehetséges esetben kérjétek a futárszolgálatos árutovábbítást a személyes átvétel helyett

Figyelmeteket és együttműködéseteket köszönjük!
Üdvözlettel,
a CSH csapata


    Megosztás:

AJÁNLATKÉRÉS

Kérj ajánlatot 3 ágazatunk bármelyikétől, kötelezettségek nélkül! Személyre szabott árajánlatunkat 24 órán belül megkapod, benne 3 ajándékkal!

Várj! Ne hagyd itt az ajándékaidat!

KÉREM